İnşallah birgün bu saçmalığa ve zulme izin verenlerinde; bizler üstüne binip kırbaçlayacağız... Gerçekten berbat ötesi bir durum... Ne çoğunluğun mensup olduğu dinime, ne de bu topraklara bu görüntüyü ve vahşeti yakıştırıyorum...