Ne garip hayvanseverler faytonların kalmasını istiyor lakin. Özellikle o faytonlara binmek için adalara giden, instagram'dan show yapıp başkalarını da özendiren kendileri. Bu işi vatandaş çözer. Hiç kimse binmez ise talep görmez ise fayton mayton kalmaz ortada.