Arkadaşlar selamlar, yeğenim yoğun bakımda. Sma hastası. Bazı makineleri almamız gerekiyor. Veya elinde bu makinelerden olan varsa o da işimizi görür.. İlçedeki gerekli yerlere gittik ancak hem ellerinde olmaması hemde olsada çok fazla sıra olduğu için bize sıranın gelmesi çok fazla vakit alabilirmiş. Çok şükür durumu iyiye gidiyor. Evde bakmak istiyoruz. Zira doktorlarda bu konuda ablama gerekli eğitimleri verdi. Sma tipi tam belli değil ama iyileşme ihtimali varmış. Yani tepki veriyor ve iyiye gidiyor.. Bu konuda dediğim gibi elinde bu cihazlardan olan varsa temin edebilir veya maddi destekte bulunabilirsnz.
Güncelleme: Arkadaşlar,
Valilik olayına gelince: Resmi bi yardım talebimiz değilde tamamen aileye gönülden yardım etmek isteyenler için paylaşıyorum .
Eğer bu paylaşımım bi sakıncası varsa kaldırırım sorun değil.
https://ibb.co/XLZyjnv
https://ibb.co/CVMwwgt
https://ibb.co/qN7bYpZ
Yeğenim Sma hastası. | yardım konusu
12
●356
- 08-07-2019, 16:36:30Dediğim gibi hocam kaymakamlık konusunda bilgim yok. Bende öyle kendi çapımda sağa sola sorup bi katkıda bulunmak istiyorum.Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bilgim olmadığı için böyle bi paylaşımda bulundum. Sakıncası varsa kaldırabilirm - 08-07-2019, 16:37:27Sağolun hocam, hemen yazıyorum twitter üzerindenThend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam, haklısınız. Dediğim gibi bilgim olmadığı ve daha önce böyle bişey yaşamadıgmz için bilgim yok.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzin almam için ne yapmam gerekiyor peki? Bilginiz varsa aydınlatır mısınız?
Bu arada allah kimseye yaşatmasın - 08-07-2019, 16:48:16Kaymakamlık yada belediyenin ilgili yerleri vardı adı aklıma gelmiyor arkadaşlar aöylerler bilenler aile ve sosyal dayanışma mı ne var oraya başvurabilirsiniz.mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


