Thend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlık Bakanlığının sağlıklı çözüm Twitter destek hesabını etiketleyerek durumu anlatan bir tweet atarsanız yardımcı olacaklardır. Daha önce oraya yönlendirdiğim birkaç hastaya umut oldular şahit oldum. Allah acil şifalar versin hocam.
Sağolun hocam, hemen yazıyorum twitter üzerinden



Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzni aldıktan sonra konuya ekle bizleri etiketle gereken yapılır.
Hem sizin başınız ağrımasın hem de gerçekten doğru yere ulaşsın. Maalesef çok dazla suistimal ediliyor lafım size değil. Allah şifa versin.
Anladım hocam, haklısınız. Dediğim gibi bilgim olmadığı ve daha önce böyle bişey yaşamadıgmz için bilgim yok.
İzin almam için ne yapmam gerekiyor peki? Bilginiz varsa aydınlatır mısınız?

Bu arada allah kimseye yaşatmasın