• 08-07-2019, 20:01:51
    #10
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşimde 6 gündür yoğun bakımda seni anlıyorum kardeşim. Kardeşim SUAT olmak üzere tüm hastalara ALLAH (c.c.) ŞAFİ adıyla şifa ihsan eylesin inşALLAH (c.c.) Amin ecmain.
    Amin hocam inşallah.
    Allah kimseyi hastanelere düşürmesin, şifasız dönürmesin inşallah.
  • 08-07-2019, 22:13:13
    #11
    Kurumsal Üye
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam inşallah.
    Allah kimseyi hastanelere düşürmesin, şifasız dönürmesin inşallah.
    Amin Ecmain.
  • 08-07-2019, 22:19:17
    #12
    Benimde WEST SENDROMU, HİPOTONİ hastası bir kızım var. üniversite hastanesi doktorlarına kalsa kızım birkaç ay yaşayabilirdi. Pahalı birkaç doktor bulup 1 yılda 100bin harcayınca aslında bu ülkede paran varsa tedavi olabiliyorsun düşüncesini benimsedim. Bana göre tedavi edilemeyecek hastalık hemen hemen yok gibi. İlgi, zaman ve para lazım.

    Allah yardımcınız olsun. Bu yollardan geçtim ve hala geçmeye devam ediyorum. Kızım ayağa kalktığı gün buraya konu açıp mutluluğumu herkesle paylaşacağım.
  • 08-07-2019, 22:25:36
    #13
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde WEST SENDROMU, HİPOTONİ hastası bir kızım var. üniversite hastanesi doktorlarına kalsa kızım birkaç ay yaşayabilirdi. Pahalı birkaç doktor bulup 1 yılda 100bin harcayınca aslında bu ülkede paran varsa tedavi olabiliyorsun düşüncesini benimsedim. Bana göre tedavi edilemeyecek hastalık hemen hemen yok gibi. İlgi, zaman ve para lazım.

    Allah yardımcınız olsun. Bu yollardan geçtim ve hala geçmeye devam ediyorum. Kızım ayağa kalktığı gün buraya konu açıp mutluluğumu herkesle paylaşacağım.
    Dilerim allahtan kızınız ayağa kalkar,koşar ve Spor yapar. Bu mücadeleniz ise taktire şayan.

    Teşekkür ederim