OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşimde 6 gündür yoğun bakımda seni anlıyorum kardeşim. Kardeşim SUAT olmak üzere tüm hastalara ALLAH (c.c.) ŞAFİ adıyla şifa ihsan eylesin inşALLAH (c.c.) Amin ecmain.
Amin hocam inşallah.
Allah kimseyi hastanelere düşürmesin, şifasız dönürmesin inşallah.