Benimde WEST SENDROMU, HİPOTONİ hastası bir kızım var. üniversite hastanesi doktorlarına kalsa kızım birkaç ay yaşayabilirdi. Pahalı birkaç doktor bulup 1 yılda 100bin harcayınca aslında bu ülkede paran varsa tedavi olabiliyorsun düşüncesini benimsedim. Bana göre tedavi edilemeyecek hastalık hemen hemen yok gibi. İlgi, zaman ve para lazım.
Allah yardımcınız olsun. Bu yollardan geçtim ve hala geçmeye devam ediyorum. Kızım ayağa kalktığı gün buraya konu açıp mutluluğumu herkesle paylaşacağım.
Dilerim allahtan kızınız ayağa kalkar,koşar ve Spor yapar. Bu mücadeleniz ise taktire şayan.
Teşekkür ederim