Sağolun hocam, hemen yazıyorum twitter üzerinden
Anladım hocam, haklısınız. Dediğim gibi bilgim olmadığı ve daha önce böyle bişey yaşamadıgmz için bilgim yok.
İzin almam için ne yapmam gerekiyor peki? Bilginiz varsa aydınlatır mısınız?
Bu arada allah kimseye yaşatmasın
Kaymakamlık yada belediyenin ilgili yerleri vardı adı aklıma gelmiyor arkadaşlar aöylerler bilenler aile ve sosyal dayanışma mı ne var oraya başvurabilirsiniz.