Arkadaşlar selamlar, yeğenim yoğun bakımda. Sma hastası. Bazı makineleri almamız gerekiyor. Veya elinde bu makinelerden olan varsa o da işimizi görür.. İlçedeki gerekli yerlere gittik ancak hem ellerinde olmaması hemde olsada çok fazla sıra olduğu için bize sıranın gelmesi çok fazla vakit alabilirmiş. Çok şükür durumu iyiye gidiyor. Evde bakmak istiyoruz. Zira doktorlarda bu konuda ablama gerekli eğitimleri verdi. Sma tipi tam belli değil ama iyileşme ihtimali varmış. Yani tepki veriyor ve iyiye gidiyor.. Bu konuda dediğim gibi elinde bu cihazlardan olan varsa temin edebilir veya maddi destekte bulunabilirsnz.


Güncelleme: Arkadaşlar,

Valilik olayına gelince: Resmi bi yardım talebimiz değilde tamamen aileye gönülden yardım etmek isteyenler için paylaşıyorum .

Eğer bu paylaşımım bi sakıncası varsa kaldırırım sorun değil.

https://ibb.co/XLZyjnv
https://ibb.co/CVMwwgt
https://ibb.co/qN7bYpZ