• 30-06-2019, 15:12:18
    #1
    Kıymetli dostlar hepimizin hayali, hedefi, planları var.
    Bir kısım insanlar başarılı olurken çoğu kişi başaramıyorlar.
    Aslında başarısızlık yoktur tekrar yeni planlar ile denememek vardır.
    Bu konuda uzunca bir makale yazdım.

    Okumak isteyen olursa ​Başarmak istiyorsan denemekten vazgeçme​​​
  • 30-06-2019, 15:45:13
    #2
  • 30-06-2019, 15:48:29
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen
  • 30-06-2019, 16:07:20
    #4
    Benim de anlamadığım olay şu : Kelin ilacı olsa kendine sürer! Siz şuanda patronluğa ulaşmış biri olarak (ilgili yazıda mevcut) kalkıp da eğitim seti neden satıyorsunuz?
  • 30-06-2019, 16:13:04
    #5
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de anlamadığım olay şu : Kelin ilacı olsa kendine sürer! Siz şuanda patronluğa ulaşmış biri olarak (ilgili yazıda mevcut) kalkıp da eğitim seti neden satıyorsunuz?
    Çünkü para lazım.
  • 30-06-2019, 16:24:39
    #6
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de anlamadığım olay şu : Kelin ilacı olsa kendine sürer! Siz şuanda patronluğa ulaşmış biri olarak (ilgili yazıda mevcut) kalkıp da eğitim seti neden satıyorsunuz?

    Tecrübeyi paylaşmanın ve bunun da karşılığını talep etmenin ne yanlışı var anlamadım.



    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü para lazım.
    Aynen hocam para her zaman herkese lazım bunun sonu yok.
    5 yıllık tecrübem var danışmanlık tarzı bir eğitim seti satışının ne zararı var ki

    Ayrıca 1 N11 2 GG mağazam var aktif satış yaptığım ayrıca 2 adet e-ticaret sitem var. Kazancım da güzel çok şükür. Ama şöyle bir kural hatırlamıyorum, mağazadan kazanan eğitim veremez satamaz

    Yine de görüşlerinize saygı duyuyorum bu yorumlar için kendi içinizde cevaplarınız yada sebepleriniz vardır mutlaka.
  • 30-06-2019, 16:25:56
    #7
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de anlamadığım olay şu : Kelin ilacı olsa kendine sürer! Siz şuanda patronluğa ulaşmış biri olarak (ilgili yazıda mevcut) kalkıp da eğitim seti neden satıyorsunuz?
    başarıyı umut satarak elde etmiş ondan
    aynı umut satmalarlada zenginliği katlıyorlar. Çiftlik banklar, kişisel gelişimciler, herbalifecılar, gemilerde personel 5000$ maaş felan diyerek millete sertifika satmaya kalkanlar vsvs bitmez bitmeyecek. Umut satanlar hep olacak
  • 30-06-2019, 16:30:48
    #8
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarıyı umut satarak elde etmiş ondan
    aynı umut satmalarlada zenginliği katlıyorlar. Çiftlik banklar, kişisel gelişimciler, herbalifecılar, gemilerde personel 5000$ maaş felan diyerek millete sertifika satmaya kalkanlar vsvs bitmez bitmeyecek. Umut satanlar hep olacak
    Keşke eğitim setimi okuyanların yorumlarına baksaydınız da altı boş bir cümle yazmış olmasaydınız.
    Binlerce liraya eğitim verenlere inat yazdığım sete bu yorumunuzu şaşkınlıkla okudum.
    Bilmeden suçlamak yada başaranları sadece kendi yapamadığı için eleştirenlere karşı da kulağım tıkalıdır. Bu da benim başarı sırlarımdandır.

    22 yıllık yöneticiliğimden e-ticaret için istifa etmiş başarının her türünü yaşamış bir insan olarak bir çok personelim oldu yüz yüze ekiplere eğitimler de verdim.

    Yeni makalemin konusu roller olduğunuz için de çok sevindim açıkçası. birileri çözüm sunmadan eleştirir birileri de uygular başarır.

    Bu çerçevede sizi de çok iyi anlıyorum.



    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü para lazım.
    Güzel kardeşim geçmiş konularında okuduğum özür mesajına istinaden de diyorum ki seni tebrik ederim.
    Hatalarından ders almayı bilen birisin. Yaşım 43 abin olarak bende sana her konuda yardım destek olabilirim.
  • 30-06-2019, 16:38:38
    #9
    akdeniz1976 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke eğitim setimi okuyanların yorumlarına baksaydınız da altı boş bir cümle yazmış olmasaydınız.
    Binlerce liraya eğitim verenlere inat yazdığım sete bu yorumunuzu şaşkınlıkla okudum.
    Bilmeden suçlamak yada başaranları sadece kendi yapamadığı için eleştirenlere karşı da kulağım tıkalıdır. Bu da benim başarı sırlarımdandır.

    22 yıllık yöneticiliğimden e-ticaret için istifa etmiş başarının her türünü yaşamış bir insan olarak bir çok personelim oldu yüz yüze ekiplere eğitimler de verdim.

    Yeni makalemin konusu roller olduğunuz için de çok sevindim açıkçası. birileri çözüm sunmadan eleştirir birileri de uygular başarır.

    Bu çerçevede sizi de çok iyi anlıyorum.
    Kaz çok oldukça sizin gibi umut tacirleri de akıl da satar fikir de kitap da!

    Klasik yorumlar da yapılmış. inan başar yap Yok kullanıcı yorumlarına bakın felan. Yorumun botunun yazıldığı forumda yorumlara bakın diyen birini görmek de ne kadar manidar şaşkınlıkla okudum.

    Başarınız sizin olsun, insanların umutlarıyla bu forumda oynayamazsınız. Sizin gibi 100 lerce üye geldi geçti. Adsense umutcuları, site satıp umut satanlar ! Hepsi de sizinle aynı kelimeleri kullanıyordu. Şimdi 3 5 tane de forumda sözde sizle çalışıp başarılı olmuş kulllanıcı vardır hemen doluşurlar konunuza hiç şaşmaz. Başlarlar kraldan çok kralcı olmaya.

    Suç sizin gibiler de değil! kısa yoldan bir şeyleri hemen elde ediyim diye halen umuda kapılanlarda.

    Başarmak isteyen çalışsın! Hikayelerle vakit kaybetmesin! Elinde ki 3 kuruşu da böyle akıl fikir satanlara kaptırmasın!