Kizilay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kitabımı almış okumuş uygulamış sonuç almış kıymetli R10 üyelerine bot ithamı yakışmadı. Ayrıca kitabımı alan kıymetli okuyucularıma da kaz demişsiniz. Kap içindekini sızdırıyor galiba.
Kısa yoldan kazançlara en tepkili insanım (erinme gerçekten mesajlarıma bak)
Kitabımı sana hediye etmek isterdim ama eminim okumadan yorum yaparsın.
Çalışmadan emek vermeden ilgilenmeden kazanç hayaldir bir kez daha yazayım burada.
Anlamadığın yada anlatamadığım konu ben şu anki kazançlı durumuma gelene kadar 5 yıl maddi manevi kayıplar yaşadım. yılmadım çalıştım başardım. 5 yıllık tecrübemi paylaşıyorum.
Başarmak isteyen çalışsın ama nasıl. Ben 5 yılda çalışarak elde ettiğim sonucu ve ticari bir çok metodu hazır sunuyorum.
Ama neticede dediğim gibi sen ne kadar anlatırsan anlat karşı tarafın da anlama sınırı önemlidir.

Sen çok çalış hocam mesela bir sistem yapmak istersen kesinlikle kaynak okuma, araştırma, öğrenme sadece çalış ve başar.

Okullar, eğitim kurumları tamamen bu yorumla bitti. Gerek yok ki zaten öğrenmeye. Sadece çalış...

Sana hayatta başarılar dilerim sağlıcakla

hiç şaşmaz. Başlarlar kraldan çok kralcı olmaya.