Benim de anlamadığım olay şu : Kelin ilacı olsa kendine sürer! Siz şuanda patronluğa ulaşmış biri olarak (ilgili yazıda mevcut) kalkıp da eğitim seti neden satıyorsunuz?
Tecrübeyi paylaşmanın ve bunun da karşılığını talep etmenin ne yanlışı var anlamadım.

Aynen hocam para her zaman herkese lazım bunun sonu yok.
5 yıllık tecrübem var danışmanlık tarzı bir eğitim seti satışının ne zararı var ki
Ayrıca 1 N11 2 GG mağazam var aktif satış yaptığım ayrıca 2 adet e-ticaret sitem var. Kazancım da güzel çok şükür. Ama şöyle bir kural hatırlamıyorum, mağazadan kazanan eğitim veremez satamaz
Yine de görüşlerinize saygı duyuyorum bu yorumlar için kendi içinizde cevaplarınız yada sebepleriniz vardır mutlaka.