• 25-06-2019, 10:49:16
    #10
    Yesilmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. ( Merhabalar forum günden güne büyüyor, ) hocam sen bu konuyu yeni forum sitesine açmıyorsunki , böyle bir cümle kuruyorsun. R10 yılların en kaliteli ve Türkiye'nin en iyi webmaster forumudur. Böyle bir cümle kurmak çok saçma geldi.
    2. üstünüze vasife olmayan şeylerin konusunu açmayın bırakın bu tür konuları yetkililer açsın. +R10 Rank kazanmak için konu açmayın .
    1- Dün forumunun 100 üyesi varsa bugün 101 ise yarında 102 olucaksa forum günden güne büyümüş olur
    2- Ne alakası var r10 rankın bir getirisi yok görüsüde yok kişi kendinden bilir işi vazife konusunda da forum kategorilerinde bir çok sabitlenmiş konuya bakarsan normal üyeler açmıştır. Neyi kadıramadın anlamadım ben



    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela şunu demişsiniz:

    "En azında iş verirken biz daha dikkatli oluruz."

    Ben negatif puana sahip bir kişiye niye iş vereyim? Neden ticaret yapayım? ************** sadece insanların parasını çalmakla olmuyor. Şu günlerimizde zaman da oldukça değerli. Siz de insanların zamanını
    çalmışsınız - puanınızın açıklamasından anladığım kadarıyla. He derseniz ki "dediğimi yapın yaptığımı yapmayın" o zaman bu konunuz anlam kazanmış olur. Şu an boş posttan başka bir şey değil.
    Tamamda canım benim ben sana iş ver bana dedinmi ? neyin polemiğine girdin sen şimdi
  • 25-06-2019, 10:53:25
    #11
    gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Dün forumunun 100 üyesi varsa bugün 101 ise yarında 102 olucaksa forum günden güne büyümüş olur
    2- Ne alakası var r10 rankın bir getirisi yok görüsüde yok kişi kendinden bilir işi vazife konusunda da forum kategorilerinde bir çok sabitlenmiş konuya bakarsan normal üyeler açmıştır. Neyi kadıramadın anlamadım ben

    Tamamda canım benim ben sana iş ver bana dedinmi ? neyin polemiğine girdin sen şimdi
    Kahvehaneden arkadaşınız değilim, aradaki "siz" mesafesini korursanız sevinirim. Canımlı cicimli olmasın lütfen. Polemiğe girdiğim de yok, insanlara akıl vermek için öncelikle akıl ve erdem sahibi olmanız gerekir. Sizde ne ticaret yapabilecek erdem var, ne de oturup konuşabilecek akıl. Boş postunuzda size iyi eğlenceler.
  • 25-06-2019, 10:54:01
    #12
    gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Dün forumunun 100 üyesi varsa bugün 101 ise yarında 102 olucaksa forum günden güne büyümüş olur
    2- Ne alakası var r10 rankın bir getirisi yok görüsüde yok kişi kendinden bilir işi vazife konusunda da forum kategorilerinde bir çok sabitlenmiş konuya bakarsan normal üyeler açmıştır. Neyi kadıramadın anlamadım ben
    Buğün forumun üyesi 97.703 velevki yarın 100 Bin olsun bu forumun büyüdüğünü göstermez. Bir forumun büyük oldugu üye sayısı ile bir tutulamaz.
    ( Profilinizde uzun süre R10 Forumuna üye olmak istediginizi belirtmişsiniz ve sonunda oldugunuzu dile getirmişsiniz. )İşte R10 bu kadar büyük bir forumdur. Bundan dolayı yeni bir forum gibi günden güne büyüyor imajı vermeyin.
    2. Madem kişi kendinden bilir buyrun her alanda konu açın sırf konu sayısını arttırmak için. İçi bomboş saçma sapan bir konu başka birşey degil.
    böyle konu açacak ergen bir zihniyete daha fazla cevap vermicem iyi günler.
  • 25-06-2019, 10:56:17
    #13
    Arkadaş Uğurcan Kılıç mağdurlarından. Kılıç'ın da ilk başlarda trade puanı oldukça güzel görünüyordu. Ona istinaden açılmış bir konu olarak düşünüyorum.
  • 25-06-2019, 10:58:38
    #14
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahvehaneden arkadaşınız değilim, aradaki "siz" mesafesini korursanız sevinirim. Canımlı cicimli olmasın lütfen. Polemiğe girdiğim de yok, insanlara akıl vermek için öncelikle akıl ve erdem sahibi olmanız gerekir. Sizde ne ticaret yapabilecek erdem var, ne de oturup konuşabilecek akıl. Boş postunuzda size iyi eğlenceler.
    Tamam siz beyfendi akıl vermediğimi daha önce belirtim akıl sahibi olmadığından sana öyle anlamış olabilirsin.
  • 25-06-2019, 10:59:50
    #15
    ekoDerler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş Uğurcan Kılıç mağdurlarından. Kılıç'ın da ilk başlarda trade puanı oldukça güzel görünüyordu. Ona istinaden açılmış bir konu olarak düşünüyorum.
    Haklı olabilirsiniz ama tek derdi o değil. Daha üye olur olmaz açtığı konuya gelen cevap aşağıda "Post kasam, davetiye alam, diğer kategorileri görem" derdine düştüğü daha mantıklı geldi.

    https://www.r10.net/1073733363-post2.html
  • 25-06-2019, 11:00:23
    #16

    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya içeriğine bakıyorum,

    Konuya açan üyenin, üyelik tarihine bakıyorum,

    Konuyu açan üyenin, ticaret puanına bakıyorum.

    Beni bir gülme alıyor üzgünüm

    Yazmayacaktım, kendimi tutamadım.
    Yalınş anlama kötü niyetimden değil, sadece merak ediyorum verdiğin cevaba göre silicem konuyu. Forumu uzun süredir takip ediyorum 12 ay öncede üye oldum. 6 adet ticaretim var yaklaşık 25 k ticaret hacmim oldu. 1 adet sadece açık artıma ürünün reg fiyatı dahil olmadığını bilmediğim için almadım arkadaş - trade verdi.... Şimdi zamanında ben bir mağduriyet yaşadım ve mağduriyetimin ana sebebi buydu sonra bazı üyelere baktım bu olayı diğer üyelerde yapıyor. Bende yazayımda artık daha bilinçli oıluruz diye dedim, hani yapmayanlara zaten sözüm yok ama yapanlar da daha dikkatli olsun diye. Şimdi sana gerçekten saçma geliyor ise silicem konuyu teşekkür ediyorum vereceğin cevap için, en azından tartışma devam etmesin.
  • 25-06-2019, 11:25:01
    #17
    Üyeliği durduruldu
    gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Yalınş anlama kötü niyetimden değil, sadece merak ediyorum verdiğin cevaba göre silicem konuyu. Forumu uzun süredir takip ediyorum 12 ay öncede üye oldum. 6 adet ticaretim var yaklaşık 25 k ticaret hacmim oldu. 1 adet sadece açık artıma ürünün reg fiyatı dahil olmadığını bilmediğim için almadım arkadaş - trade verdi.... Şimdi zamanında ben bir mağduriyet yaşadım ve mağduriyetimin ana sebebi buydu sonra bazı üyelere baktım bu olayı diğer üyelerde yapıyor. Bende yazayımda artık daha bilinçli oıluruz diye dedim, hani yapmayanlara zaten sözüm yok ama yapanlar da daha dikkatli olsun diye. Şimdi sana gerçekten saçma geliyor ise silicem konuyu teşekkür ediyorum vereceğin cevap için, en azından tartışma devam etmesin.
    Olumlu yanıt için teşekkürler.

    Sadece bilgi amaçlı yazıyorum, bence sıkıntı şu cümle.

    "forum günden güne büyüyor, ticaretin artması ile birlikte haliyle dolandırılıcılıklarda artıyor"

    Siz farklı anlamla söylemiş olabilirsiniz ancak bizlerde yarattığı izlenim, sanki r10.net, 2-3 ay önce kurulmuş bir forum sitesi de yavaş yavaş büyüyor, bu büyüme sırasında d0landırıclık vs artıyor gibiydi.

    İyi çalışmalar.
  • 25-06-2019, 11:29:29
    #18
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olumlu yanıt için teşekkürler.

    Sadece bilgi amaçlı yazıyorum, bence sıkıntı şu cümle.

    "forum günden güne büyüyor, ticaretin artması ile birlikte haliyle dolandırılıcılıklarda artıyor"

    Siz farklı anlamla söylemiş olabilirsiniz ancak bizlerde yarattığı izlenim, sanki r10.net, 2-3 ay önce kurulmuş bir forum sitesi de yavaş yavaş büyüyor, bu büyüme sırasında d0landırıclık vs artıyor gibiydi.

    İyi çalışmalar.
    Yok hocam üye sayısı artıyor sadece demek istedim sonuçta hergün artıyor tıpkı instagram facebook gibi yada başka forumlar gibi ee haliyle gelen 5 üye varsa 1 tanesi *********** çıksa hal böyle oluyor. Ki kılıç adlı üyeden 5 ay önce foruma üye olup bu şekilde trade alıp 3. ayında tokatladı herkesi. O yüzden yazdım. Ama şimdi konu kilitlenme talebinde bulundıum. Sizden ötürü değil diğer arkadaşların yok r10+ için yok konu kasmak için yok benim ne haddimeymiş madaratör yazması gerekeyirmuş felan filan belki ilerde açarım. Teşekkür ederim dönüşün için