Konuya içeriğine bakıyorum,
Konuya açan üyenin, üyelik tarihine bakıyorum,
Konuyu açan üyenin, ticaret puanına bakıyorum.
Beni bir gülme alıyor

üzgünüm
Yazmayacaktım, kendimi tutamadım.
Yalınş anlama kötü niyetimden değil, sadece merak ediyorum verdiğin cevaba göre silicem konuyu. Forumu uzun süredir takip ediyorum 12 ay öncede üye oldum. 6 adet ticaretim var yaklaşık 25 k ticaret hacmim oldu. 1 adet sadece açık artıma ürünün reg fiyatı dahil olmadığını bilmediğim için almadım arkadaş - trade verdi.... Şimdi zamanında ben bir mağduriyet yaşadım ve mağduriyetimin ana sebebi buydu sonra bazı üyelere baktım bu olayı diğer üyelerde yapıyor. Bende yazayımda artık daha bilinçli oıluruz diye dedim, hani yapmayanlara zaten sözüm yok ama yapanlar da daha dikkatli olsun diye. Şimdi sana gerçekten saçma geliyor ise silicem konuyu teşekkür ediyorum vereceğin cevap için, en azından tartışma devam etmesin.