gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- Dün forumunun 100 üyesi varsa bugün 101 ise yarında 102 olucaksa forum günden güne büyümüş olur
2- Ne alakası var r10 rankın bir getirisi yok görüsüde yok kişi kendinden bilir işi vazife konusunda da forum kategorilerinde bir çok sabitlenmiş konuya bakarsan normal üyeler açmıştır. Neyi kadıramadın anlamadım ben

Tamamda canım benim ben sana iş ver bana dedinmi ? neyin polemiğine girdin sen şimdi
Kahvehaneden arkadaşınız değilim, aradaki "siz" mesafesini korursanız sevinirim. Canımlı cicimli olmasın lütfen. Polemiğe girdiğim de yok, insanlara akıl vermek için öncelikle akıl ve erdem sahibi olmanız gerekir. Sizde ne ticaret yapabilecek erdem var, ne de oturup konuşabilecek akıl. Boş postunuzda size iyi eğlenceler.