Yesilmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. ( Merhabalar forum günden güne büyüyor, ) hocam sen bu konuyu yeni forum sitesine açmıyorsunki , böyle bir cümle kuruyorsun. R10 yılların en kaliteli ve Türkiye'nin en iyi webmaster forumudur. Böyle bir cümle kurmak çok saçma geldi.
2. üstünüze vasife olmayan şeylerin konusunu açmayın bırakın bu tür konuları yetkililer açsın. +R10 Rank kazanmak için konu açmayın .
1- Dün forumunun 100 üyesi varsa bugün 101 ise yarında 102 olucaksa forum günden güne büyümüş olur
2- Ne alakası var r10 rankın bir getirisi yok görüsüde yok kişi kendinden bilir işi vazife konusunda da forum kategorilerinde bir çok sabitlenmiş konuya bakarsan normal üyeler açmıştır. Neyi kadıramadın anlamadım ben



AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela şunu demişsiniz:

"En azında iş verirken biz daha dikkatli oluruz."

Ben negatif puana sahip bir kişiye niye iş vereyim? Neden ticaret yapayım? ************** sadece insanların parasını çalmakla olmuyor. Şu günlerimizde zaman da oldukça değerli. Siz de insanların zamanını
çalmışsınız - puanınızın açıklamasından anladığım kadarıyla. He derseniz ki "dediğimi yapın yaptığımı yapmayın" o zaman bu konunuz anlam kazanmış olur. Şu an boş posttan başka bir şey değil.
Tamamda canım benim ben sana iş ver bana dedinmi ? neyin polemiğine girdin sen şimdi