EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olumlu yanıt için teşekkürler.

Sadece bilgi amaçlı yazıyorum, bence sıkıntı şu cümle.

"forum günden güne büyüyor, ticaretin artması ile birlikte haliyle dolandırılıcılıklarda artıyor"

Siz farklı anlamla söylemiş olabilirsiniz ancak bizlerde yarattığı izlenim, sanki r10.net, 2-3 ay önce kurulmuş bir forum sitesi de yavaş yavaş büyüyor, bu büyüme sırasında d0landırıclık vs artıyor gibiydi.

İyi çalışmalar.
Yok hocam üye sayısı artıyor sadece demek istedim sonuçta hergün artıyor tıpkı instagram facebook gibi yada başka forumlar gibi ee haliyle gelen 5 üye varsa 1 tanesi *********** çıksa hal böyle oluyor. Ki kılıç adlı üyeden 5 ay önce foruma üye olup bu şekilde trade alıp 3. ayında tokatladı herkesi. O yüzden yazdım. Ama şimdi konu kilitlenme talebinde bulundıum. Sizden ötürü değil diğer arkadaşların yok r10+ için yok konu kasmak için yok benim ne haddimeymiş madaratör yazması gerekeyirmuş felan filan belki ilerde açarım. Teşekkür ederim dönüşün için