• 08-06-2019, 14:07:38
    #37
    br3akb0y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten şu zihniyette nefes alabiliyorsunuz ya şaşıyorum doğrusu.

    Adamlar TURİST, ülkeye yararı oluyor. Diğer aptal ırk gibi saldırmıyorlar sağa sola köpek gibi.
    tabi tabi ırkın tamamı kötü sanki hapishanedekilerin hepsi yabancı bir tek türk yok hapishanede ah ah. gördüm ki aptal ırk diyorsun demek ki ırkçısın. merak etme nefes almanın kişiyle alakası yoktur. çanakkale de yardım edenler suriyeliydi saldıranlar yunandı. nerede yardımlaşmak nerede insanlık ülkeye yararı oluyor onlara iyi davran fakir mi ez gitsin yak gitsin ah ah şu zihniyet var ya
  • 08-06-2019, 14:09:27
    #38
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu da ve yorumlarda ırkçılıktan girilmiş, argolu saçma sapan yazılardan çıkılmış. Biri de gizli gizli temizleyelim suriyelileri demiş. Meraklı arkadaş insan öldürmeye sanırım. Alalım seni orduya, bu görevini layıkıyla yerine getir.

    Ne anlatan, anlatmayı becerebilmiş ne bazıları yorum yapmayı.

    Allah affetsin sizi

    Bu sığı, kötü, ırkçı, nefret içeren söylemlerinizle bu ülkeye bu saydığınız kişilerden daha fazla zarar veriyorsunuz.

    Bir an önce kendinizi eğitin, sinirinize hakim olmayı, dilinizi düzgün kullanmayı ve buranın böyle "yavş*k, apt*l ırk" vb gibi sokak ağzıyla istediğinizi kullanacağınız bir forum olmadığını öğrenin
    Hümanist olduk da neyden fayda gördük..



    tosbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi tabi ırkın tamamı kötü sanki hapishanedekilerin hepsi yabancı bir tek türk yok hapishanede ah ah. gördüm ki aptal ırk diyorsun demek ki ırkçısın. merak etme nefes almanın kişiyle alakası yoktur. çanakkale de yardım edenler suriyeliydi saldıranlar yunandı. nerede yardımlaşmak nerede insanlık ülkeye yararı oluyor onlara iyi davran fakir mi ez gitsin yak gitsin ah ah şu zihniyet var ya
    Zaten kimi aldıysak Çanakkale'de savaştı diye alıyoruz, iyi o zaman gelsin kim savaştıysa kuralım bi Osmanlı?
  • 08-06-2019, 14:13:28
    #39
    tosbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi tabi ırkın tamamı kötü sanki hapishanedekilerin hepsi yabancı bir tek türk yok hapishanede ah ah. gördüm ki aptal ırk diyorsun demek ki ırkçısın. merak etme nefes almanın kişiyle alakası yoktur. çanakkale de yardım edenler suriyeliydi saldıranlar yunandı. nerede yardımlaşmak nerede insanlık ülkeye yararı oluyor onlara iyi davran fakir mi ez gitsin yak gitsin ah ah şu zihniyet var ya
    Arkadaşım bu nasıl bir kafa ya, ben önceki mesajımda sana turist olarak bahsediyorum, sen diyorsun ki suriyelilerde savaştı. Konuyu nerden nereye çekiyorsun? Evet, TÜRK ırkımdan başka herhangi bir ırk tanımıyorum.

    Bu güzelim ülkemize ne geldiyse zaten yok humanist geçinen komunistlerden yok iyilik savaşçısı sözde insanlardan geldi.

    Daha fazla tartışmayacağım sizinle, gerçekten çok saçma bir diyalog oluyor.
  • 08-06-2019, 14:14:59
    #40
    br3akb0y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten şu zihniyette nefes alabiliyorsunuz ya şaşıyorum doğrusu.

    Adamlar TURİST, ülkeye yararı oluyor. Diğer aptal ırk gibi saldırmıyorlar sağa sola köpek gibi.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ,

    Kardeşim al evine sen besle o zaman, taciz ettikleri hayvanın insan ın haddi hesabı yok, bizim ülkemizde bizim paramızla daha rahat yaşıyorlar biz bunu istemiyoruz onların ülkesi yaşınabilir durumda niye gitmiyorlar? sadece bayramdan bayrama burda özgürler çünkü adam kendisi diyor beslemeye devam edeceğiz diye eğtime bilime gideceğine bütçe onlara ayrılıyor sonra niye türkiye gelişemiyor diye düşünüyorsunuz.

    Söylenecek çok şey varda ifade özgürlüğü tartışılır




    Sen 2023 ü bekleyenlerdensin kesin

    O sahillerboş kalırsa ülkede turizim durur +10 sektör etkilenir bu kafalar varya diyecek birşey bulamıyorum ya




    Böyle zihinler yüzünden türkiyeyi kimse biplemiyor
    yunanında sahili var ama batıyor japonlar dağda yaşıyor küçücük yerde ama toshiba alıyorsun
    sende galiba pontus rumu bekliyorsun doÄŸu roma falan
  • 08-06-2019, 14:16:29
    #41
    tosbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yunanında sahili var ama batıyor japonlar dağda yaşıyor küçücük yerde ama toshiba alıyorsun
    sende galiba pontus rumu bekliyorsun doÄŸu roma falan
    Hacım seninde beynin var ama gidip Anadolu Ajansından Bilgi alıyorsun

    Bu lafın üstünede birşey söylememede gerekyok

    @Erhan; hocam konu çok büyüyor nerden nereye geldi kilitleyebilirmiyiz.
    • br3akb0y
    br3akb0y bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 08-06-2019, 14:17:16
    #42
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacım seninde beynin var ama gidip Anadolu Ajansından Bilgi alıyorsun

    Bu lafın üstünede birşey söylememede gerekyok

    @Erhan; hocam konu çok büyüyor nerden nereye geldi kilitleyebilirmiyiz.
    Reportladım bende arkadaş ayrı bir dünyada yaşıyor biz farklı bir dünyada.
  • 08-06-2019, 14:17:35
    #43
    @caliente; konu fazlasıyla siyasete kayıyor, aramızdaki bağların bozulmaması açısından konunun kilitlenmesini talep ediyorum.