Gerçekten şu zihniyette nefes alabiliyorsunuz ya şaşıyorum doğrusu.
Adamlar TURİST, ülkeye yararı oluyor. Diğer aptal ırk gibi saldırmıyorlar sağa sola köpek gibi.
,
Kardeşim al evine sen besle o zaman, taciz ettikleri hayvanın insan ın haddi hesabı yok, bizim ülkemizde bizim paramızla daha rahat yaşıyorlar biz bunu istemiyoruz onların ülkesi yaşınabilir durumda niye gitmiyorlar? sadece bayramdan bayrama burda özgürler çünkü adam kendisi diyor beslemeye devam edeceğiz diye eğtime bilime gideceğine bütçe onlara ayrılıyor sonra niye türkiye gelişemiyor diye düşünüyorsunuz.
Söylenecek çok şey varda ifade özgürlüğü tartışılır

Sen 2023 ü bekleyenlerdensin kesin
O sahillerboş kalırsa ülkede turizim durur +10 sektör etkilenir bu kafalar varya diyecek birşey bulamıyorum ya
Böyle zihinler yüzünden türkiyeyi kimse biplemiyor
yunanında sahili var ama batıyor japonlar dağda yaşıyor küçücük yerde ama toshiba alıyorsun
sende galiba pontus rumu bekliyorsun doğu roma falan