br3akb0y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten şu zihniyette nefes alabiliyorsunuz ya şaşıyorum doğrusu.

Adamlar TURİST, ülkeye yararı oluyor. Diğer aptal ırk gibi saldırmıyorlar sağa sola köpek gibi.
tabi tabi ırkın tamamı kötü sanki hapishanedekilerin hepsi yabancı bir tek türk yok hapishanede ah ah. gördüm ki aptal ırk diyorsun demek ki ırkçısın. merak etme nefes almanın kişiyle alakası yoktur. çanakkale de yardım edenler suriyeliydi saldıranlar yunandı. nerede yardımlaşmak nerede insanlık ülkeye yararı oluyor onlara iyi davran fakir mi ez gitsin yak gitsin ah ah şu zihniyet var ya