tabi tabi ırkın tamamı kötü sanki hapishanedekilerin hepsi yabancı bir tek türk yok hapishanede ah ah. gördüm ki aptal ırk diyorsun demek ki ırkçısın. merak etme nefes almanın kişiyle alakası yoktur. çanakkale de yardım edenler suriyeliydi saldıranlar yunandı. nerede yardımlaşmak nerede insanlık ülkeye yararı oluyor onlara iyi davran fakir mi ez gitsin yak gitsin ah ah şu zihniyet var ya
Arkadaşım bu nasıl bir kafa ya, ben önceki mesajımda sana
turist olarak bahsediyorum, sen diyorsun ki suriyelilerde savaştı. Konuyu nerden nereye çekiyorsun? Evet,
TÜRK ırkımdan başka herhangi bir ırk tanımıyorum.
Bu güzelim ülkemize ne geldiyse zaten yok humanist geçinen komunistlerden yok iyilik savaşçısı sözde insanlardan geldi.
Daha fazla tartışmayacağım sizinle, gerçekten çok saçma bir diyalog oluyor.