Konu da ve yorumlarda ırkçılıktan girilmiş, argolu saçma sapan yazılardan çıkılmış. Biri de gizli gizli temizleyelim suriyelileri demiş. Meraklı arkadaş insan öldürmeye sanırım. Alalım seni orduya, bu görevini layıkıyla yerine getir.
Ne anlatan, anlatmayı becerebilmiş ne bazıları yorum yapmayı.
Allah affetsin sizi
Bu sığı, kötü, ırkçı, nefret içeren söylemlerinizle bu ülkeye bu saydığınız kişilerden daha fazla zarar veriyorsunuz.
Bir an önce kendinizi eğitin, sinirinize hakim olmayı, dilinizi düzgün kullanmayı ve buranın böyle "yavş*k, apt*l ırk" vb gibi sokak ağzıyla istediğinizi kullanacağınız bir forum olmadığını öğrenin
Hümanist olduk da neyden fayda gördük..
tabi tabi ırkın tamamı kötü sanki hapishanedekilerin hepsi yabancı bir tek türk yok hapishanede ah ah. gördüm ki aptal ırk diyorsun demek ki ırkçısın. merak etme nefes almanın kişiyle alakası yoktur. çanakkale de yardım edenler suriyeliydi saldıranlar yunandı. nerede yardımlaşmak nerede insanlık ülkeye yararı oluyor onlara iyi davran fakir mi ez gitsin yak gitsin ah ah şu zihniyet var ya
Zaten kimi aldıysak Çanakkale'de savaştı diye alıyoruz, iyi o zaman gelsin kim savaştıysa kuralım bi Osmanlı?