• 05-06-2019, 03:32:33
    #1
    Merhabalar arkadaşlar, 29 Nisan tarihinde trafik cezası yedim. E-devlet ve internet bankacılığında ceza görünmediği için bir türlü ödeyemedim. Vergi dairesine gitme fırsatım da olmadı.

    Merak ettiğim şey şu, şimdi cezayı geç ödediğimizde faiz dışında herhangi bir problem oluyor mu? Sicilime işlenmesi, bankaların görmesi, ufacıkta olsa eksi yönde bir etkisi olması söz konusu olabilir mi ?
  • 05-06-2019, 03:36:03
    #2
    • Erken ödenmesi halinde, kesilen ceza miktarının daha azını (indirimli) ödeme şansı verilen husustur.
    • Faiz işler..
    • Bankalar artık faturaları bile gördüğüne göre, büyük ihtimal bunu da görürler diye düşünüyorum. (Emin değilim.)
  • 05-06-2019, 03:38:23
    #3
    KadirTPT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • Erken ödenmesi halinde, kesilen ceza miktarının daha azını (indirimli) ödeme şansı verilen husustur.
    • Faiz işler..
    • Bankalar artık faturaları bile gördüğüne göre, büyük ihtimal bunu da görürler diye düşünüyorum. (Emin değilim.)
    Neden E-devlette görünmediğini bir türlü çözemedim. Vergi dairesi evime çok uzak, zaman ayırsam bile oraya gitmek ve geri gelmek büyük dert. Gerçekten saçmalık

    Faturaları görebildiklerini bilmiyordum hocam. Eğer faturaları görüyorlarsa ceza da görünür diye tahmin ediyorum bende
  • 05-06-2019, 03:42:09
    #4
    stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden E-devlette görünmediğini bir türlü çözemedim. Vergi dairesi evime çok uzak, zaman ayırsam bile oraya gitmek ve geri gelmek büyük dert. Gerçekten saçmalık

    Faturaları görebildiklerini bilmiyordum hocam. Eğer faturaları görüyorlarsa ceza da görünür diye tahmin ediyorum bende
    e-Devlet üzerinden görünüyor olması gerekiyor. Doğru menüye baktığına emin ol hocam.
  • 05-06-2019, 03:49:53
    #5
    KadirTPT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-Devlet üzerinden görünüyor olması gerekiyor. Doğru menüye baktığına emin ol hocam.
    Bütün bölümlere tekrardan baktım şimdi, görünmüyor maalesef. Az önce bir kez daha internetten araştırma yapayım dedim. GİB üzerinden makbuz bilgileri girilerek ödenebiliyormuş. %25 indirim hakkımı boşuna kaybettim yani, sağlık olsun

    Cevabınız için teşekkür ederim hocam, iyi forumlar
  • 05-06-2019, 03:51:01
    #6
    stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün bölümlere tekrardan baktım şimdi, görünmüyor maalesef. Az önce bir kez daha internetten araştırma yapayım dedim. GİB üzerinden makbuz bilgileri girilerek ödenebiliyormuş. %25 indirim hakkımı boşuna kaybettim yani, sağlık olsun

    Cevabınız için teşekkür ederim hocam, iyi forumlar
    Rica ederim, geçmiş olsun. Hayırlı bayramlar.
  • 05-06-2019, 05:06:49
    #7
    sakın kafana göre makbuz bilgisi ile ödeme, öncelikle bir vergi dairesine git vedop üzerinden sorgulat
  • 05-06-2019, 05:41:56
    #8
    Hocam sicile islemez trafik cezalari
  • 05-06-2019, 06:47:15
    #9
    Nasıl olsa 5-7 yılda bir af çıkıyor. Af çıktığında sadece ana parayı ödersin olur biter.