Merhabalar arkadaşlar, 29 Nisan tarihinde trafik cezası yedim. E-devlet ve internet bankacılığında ceza görünmediği için bir türlü ödeyemedim. Vergi dairesine gitme fırsatım da olmadı.
Merak ettiğim şey şu, şimdi cezayı geç ödediğimizde faiz dışında herhangi bir problem oluyor mu? Sicilime işlenmesi, bankaların görmesi, ufacıkta olsa eksi yönde bir etkisi olması söz konusu olabilir mi ?
Trafik cezasını geç ödemek sorun teşkil eder mi
10
●343
- 05-06-2019, 03:38:23Neden E-devlette görünmediğini bir türlü çözemedim. Vergi dairesi evime çok uzak, zaman ayırsam bile oraya gitmek ve geri gelmek büyük dert. Gerçekten saçmalıkKadirTPT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturaları görebildiklerini bilmiyordum hocam. Eğer faturaları görüyorlarsa ceza da görünür diye tahmin ediyorum bende - 05-06-2019, 03:42:09e-Devlet üzerinden görünüyor olması gerekiyor. Doğru menüye baktığına emin ol hocam.stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2019, 03:49:53Bütün bölümlere tekrardan baktım şimdi, görünmüyor maalesef. Az önce bir kez daha internetten araştırma yapayım dedim. GİB üzerinden makbuz bilgileri girilerek ödenebiliyormuş. %25 indirim hakkımı boşuna kaybettim yani, sağlık olsunKadirTPT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Cevabınız için teşekkür ederim hocam, iyi forumlar
- 05-06-2019, 03:51:01Rica ederim, geçmiş olsun. Hayırlı bayramlar.stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
