KadirTPT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e-Devlet üzerinden görünüyor olması gerekiyor. Doğru menüye baktığına emin ol hocam.
Bütün bölümlere tekrardan baktım şimdi, görünmüyor maalesef. Az önce bir kez daha internetten araştırma yapayım dedim. GİB üzerinden makbuz bilgileri girilerek ödenebiliyormuş. %25 indirim hakkımı boşuna kaybettim yani, sağlık olsun

Cevabınız için teşekkür ederim hocam, iyi forumlar