Merhabalar arkadaşlar, 29 Nisan tarihinde trafik cezası yedim. E-devlet ve internet bankacılığında ceza görünmediği için bir türlü ödeyemedim. Vergi dairesine gitme fırsatım da olmadı.

Merak ettiğim şey şu, şimdi cezayı geç ödediğimizde faiz dışında herhangi bir problem oluyor mu? Sicilime işlenmesi, bankaların görmesi, ufacıkta olsa eksi yönde bir etkisi olması söz konusu olabilir mi ?