Bütün bölümlere tekrardan baktım şimdi, görünmüyor maalesef. Az önce bir kez daha internetten araştırma yapayım dedim. GİB üzerinden makbuz bilgileri girilerek ödenebiliyormuş. %25 indirim hakkımı boşuna kaybettim yani, sağlık olsun
Cevabınız için teşekkür ederim hocam, iyi forumlar
Rica ederim, geçmiş olsun. Hayırlı bayramlar.