stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden E-devlette görünmediğini bir türlü çözemedim. Vergi dairesi evime çok uzak, zaman ayırsam bile oraya gitmek ve geri gelmek büyük dert. Gerçekten saçmalık

Faturaları görebildiklerini bilmiyordum hocam. Eğer faturaları görüyorlarsa ceza da görünür diye tahmin ediyorum bende
e-Devlet üzerinden görünüyor olması gerekiyor. Doğru menüye baktığına emin ol hocam.