• 24-05-2019, 01:41:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Az önce bir mesaj geldi bakayım dedim, "Bu konudan dolayı bir ceza aldınız yazıyor" aha yandık dedim. Kimin canını yaktım acaba bilmeden diye düşünürken açtım mesajı.Gördüm ki bir şikayet konusuna yazmaktan ceza almışım. Halbuki olumlu bir yorum yazmıştım.

    Peki arkadaşlar bu ceza ne oluyor bize zararı nedir?

    Büyük ihtimal konuya yazan diğer kişilerde ceza aldı.

    Konu linki :
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1074882907

    İlk defa ceza aldım, canım da sıkılıyordu bir konu açayım dedim.
  • 24-05-2019, 01:41:54
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Çok önemli bir olay, evet. Bizi bilgilendirdiğiniz için size minnettarız.
  • 24-05-2019, 01:41:56
    #3
    VKU
    Üyeliği durduruldu
    Hayda 😂
    ben ilk yazdığımda ban yemiştim, şansınız var
  • 24-05-2019, 01:43:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok önemli bir olay, evet. Bizi bilgilendirdiğiniz için size minnettarız.

    https://www.youtube.com/watch?v=rYNugxVNrm4
  • 24-05-2019, 01:45:09
    #5
    Arkadaşlar dalgasına açtım önemli bir şey olduğu için. Şimdiden söyleyeyim de bu konudan da ban yemeyelim hep beraber.
  • 24-05-2019, 01:45:14
    #6
    Hayırlı olsun başarılarınızın devamını dilerim
  • 24-05-2019, 02:08:11
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en azından kurallarda yazan bir şeyden uyarı puanı almışsın .

    2013 yılında arada bir mesaj atıyorum diye zombi üyelikten dolayı süresiz ban yemiştim. açtırmak için email attığımda, evet zombisiniz üyelik satın almanız gerekiyor diye cevap vermişti ilgili arkadaş. forum kurallarında arada bir mesaj atmayla ilgili hiç bir maddenin olmadığını belirtince geri cevap alamamıştım . 1 sene sonra tekrar email attığımda 3 güne geri dönüş yapılıp hesabın banı kaldırılmıştı.
  • 24-05-2019, 02:08:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Banada geldi o
  • 24-05-2019, 02:13:30
    #9
    Konuyu görünce yazmamak için kendimi zor tutmuştum, madem bu konu açıldı buraya yazayım.

    O trader kasmaya çalışan Yemeksepeti kodu satan eleman umarım süresiz ban yemiştir. Ben ona + iTrader vermediğim için bana pe****nk diyecek he? Hep diyorum, bir kilo çilek 15 TL. Kimse 670 gramlık çilek alıp parasını ödediği için güvenilir olmaz. Minimum iTrader koşulu 50 TL olmalı.

    İlk cezanız da hayırlı olsun.