Konuyu görünce yazmamak için kendimi zor tutmuştum, madem bu konu açıldı buraya yazayım.
O trader kasmaya çalışan Yemeksepeti kodu satan eleman umarım süresiz ban yemiştir. Ben ona + iTrader vermediğim için bana pe****nk diyecek he? Hep diyorum, bir kilo çilek 15 TL. Kimse 670 gramlık çilek alıp parasını ödediği için güvenilir olmaz. Minimum iTrader koşulu 50 TL olmalı.
İlk cezanız da hayırlı olsun.
Çok mantıklı. Minimum 50 tl olmalı kesinlikle. Ama bu sefer o trader kasanların hepsi min 50 tlden yapmış gibi görülür. Daha kötü olaylar olabilir açıkcası.