Merhaba arkadaşlar.
Az önce bir mesaj geldi bakayım dedim, "Bu konudan dolayı bir ceza aldınız yazıyor" aha yandık dedim. Kimin canını yaktım acaba bilmeden diye düşünürken açtım mesajı.Gördüm ki bir şikayet konusuna yazmaktan ceza almışım.

Halbuki olumlu bir yorum yazmıştım.
Peki arkadaşlar bu ceza ne oluyor bize zararı nedir?
Büyük ihtimal konuya yazan diğer kişilerde ceza aldı.
Konu linki :
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1074882907
İlk defa ceza aldım, canım da sıkılıyordu bir konu açayım dedim.