en azından kurallarda yazan bir şeyden uyarı puanı almışsın

.
2013 yılında arada bir mesaj atıyorum diye zombi üyelikten dolayı süresiz ban yemiştim. açtırmak için email attığımda, evet zombisiniz üyelik satın almanız gerekiyor diye cevap vermişti ilgili arkadaş. forum kurallarında arada bir mesaj atmayla ilgili hiç bir maddenin olmadığını belirtince geri cevap alamamıştım

. 1 sene sonra tekrar email attığımda 3 güne geri dönüş yapılıp hesabın banı kaldırılmıştı.