Konuyu görünce yazmamak için kendimi zor tutmuştum, madem bu konu açıldı buraya yazayım.
O trader kasmaya çalışan Yemeksepeti kodu satan eleman umarım süresiz ban yemiştir. Ben ona + iTrader vermediğim için bana pe****nk diyecek he? Hep diyorum, bir kilo çilek 15 TL. Kimse 670 gramlık çilek alıp parasını ödediği için güvenilir olmaz. Minimum iTrader koşulu 50 TL olmalı.
İlk cezanız da hayırlı olsun.