• 18-05-2019, 19:36:52
    #10
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü günler geride kaldı.
    Edit. Ben geç kalmışım. Ama geri kalmıyorum. En kötü günleri geliyor diyeyim bitireyim
  • 18-05-2019, 20:09:30
    #11
    Yakında aldığımız nefesten de vergi alacaklar, merak etmeyin.
  • 18-05-2019, 20:09:35
    #12
    Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi ile ayakta duran bir ülkede normaldir. ÜRETİM LAZIM .
    sadece üretim değil destek te lazım bir şey üretilse bile destek bulmak gerçekten çok zor...
  • 18-05-2019, 20:15:30
    #13
    Aslında rekabet yönünden bakarsak bu uygulama iyi oldu. Türkiye'de üretim maliyetleri göz önüne alındığında (vergiler) insanlar buradan almak yerine yurt dışından sipariş veriyordu. Şuan o dengelendi en azından.

    Ancak genel olarak vergi olayına çözüm bulmaları şart. İyice tadı kaçtı işin.
  • 18-05-2019, 20:20:29
    #14
    Şikayet etmenin anlamı yok.
    Ben artık şikayet etmiyorum.
    3 gün içinde kambiyo vergisi getirildi artık aldığınız her 1000 dolardan 1 dolar vergi ödüyorsunuz.
    Yolcu beraberinde gelen telefon hakkı 2 yıldan 3 yıla çıkıp kayıt ettiren kişinin tc sine kayıtlı hatlar ile kullanılmak üzere sınırlandı.
    Ve 22 dolar olan bireysel yurt dışı sipariş limiti kalktı.

    Halk memnun ki 17 senedir aynı insan ülkeyi yönetiyor, şikayet etmek nafile...
  • 18-05-2019, 20:21:07
    #15
    DJ_JuNiOuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında rekabet yönünden bakarsak bu uygulama iyi oldu. Türkiye'de üretim maliyetleri göz önüne alındığında (vergiler) insanlar buradan almak yerine yurt dışından sipariş veriyordu. Şuan o dengelendi en azından.

    Ancak genel olarak vergi olayına çözüm bulmaları şart. İyice tadı kaçtı işin.
    Yerli ürün vergileri düşük olsa kimse yurtdışına yanaşmaz
  • 18-05-2019, 20:27:53
    #16
    berkimren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerli ürün vergileri düşük olsa kimse yurtdışına yanaşmaz
    Kesinlikle öyle. Kaç tane arkadaşım sırf daha ucuza geliyor diye yurt dışından getirtiyor.
  • 18-05-2019, 20:43:47
    #17
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet etmenin anlamı yok.
    Ben artık şikayet etmiyorum.
    3 gün içinde kambiyo vergisi getirildi artık aldığınız her 1000 dolardan 1 dolar vergi ödüyorsunuz.
    Yolcu beraberinde gelen telefon hakkı 2 yıldan 3 yıla çıkıp kayıt ettiren kişinin tc sine kayıtlı hatlar ile kullanılmak üzere sınırlandı.
    Ve 22 dolar olan bireysel yurt dışı sipariş limiti kalktı.

    Halk memnun ki 17 senedir aynı insan ülkeyi yönetiyor, şikayet etmek nafile...
    Sanırım telefon imei kayıt ücretleri de arttı en son böyle bir haber görmüştüm. Katılıyorum.

    DJ_JuNiOuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında rekabet yönünden bakarsak bu uygulama iyi oldu. Türkiye'de üretim maliyetleri göz önüne alındığında (vergiler) insanlar buradan almak yerine yurt dışından sipariş veriyordu. Şuan o dengelendi en azından.

    Ancak genel olarak vergi olayına çözüm bulmaları şart. İyice tadı kaçtı işin.
    Yerli ürüne destek elbette şart ancak ülkemizde üretilmeyen ürünler için kötü.


    Aeknasd145 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece üretim değil destek te lazım bir şey üretilse bile destek bulmak gerçekten çok zor...
    Kesinlikle. Üreticilerin vergilerini düşürseler zaten insanlar yurt içi alışverişini yapar üreticimizde kazanır.