Aslında rekabet yönünden bakarsak bu uygulama iyi oldu. Türkiye'de üretim maliyetleri göz önüne alındığında (vergiler) insanlar buradan almak yerine yurt dışından sipariş veriyordu. Şuan o dengelendi en azından.

Ancak genel olarak vergi olayına çözüm bulmaları şart. İyice tadı kaçtı işin.