Şikayet etmenin anlamı yok.
Ben artık şikayet etmiyorum.
3 gün içinde kambiyo vergisi getirildi artık aldığınız her 1000 dolardan 1 dolar vergi ödüyorsunuz.
Yolcu beraberinde gelen telefon hakkı 2 yıldan 3 yıla çıkıp kayıt ettiren kişinin tc sine kayıtlı hatlar ile kullanılmak üzere sınırlandı.
Ve 22 dolar olan bireysel yurt dışı sipariş limiti kalktı.
Halk memnun ki 17 senedir aynı insan ülkeyi yönetiyor, şikayet etmek nafile...
Sanırım telefon imei kayıt ücretleri de arttı en son böyle bir haber görmüştüm. Katılıyorum.
Aslında rekabet yönünden bakarsak bu uygulama iyi oldu. Türkiye'de üretim maliyetleri göz önüne alındığında (vergiler) insanlar buradan almak yerine yurt dışından sipariş veriyordu. Şuan o dengelendi en azından.
Ancak genel olarak vergi olayına çözüm bulmaları şart. İyice tadı kaçtı işin.
Yerli ürüne destek elbette şart ancak ülkemizde üretilmeyen ürünler için kötü.
sadece üretim değil destek te lazım bir şey üretilse bile destek bulmak gerçekten çok zor...
Kesinlikle. Üreticilerin vergilerini düşürseler zaten insanlar yurt içi alışverişini yapar üreticimizde kazanır.