Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi ile ayakta duran bir ülkede normaldir. ÜRETİM LAZIM .
sadece üretim değil destek te lazım bir şey üretilse bile destek bulmak gerçekten çok zor...