• 18-05-2019, 19:04:55
    #1
    Durum hakkında çok yorum yapmayacağım ancak bu vergiler yüzünden boğulduğumu hissediyorum. Makul mebla vergi konulsa yine ok ancak bu oranlar..

    " Önceden; AB ülkelerinin birinden ÖTV’ye tabi 100 liralık (15€) bir ürün sipariş verirseniz hiçbir vergi ödemez iken, Son düzenleme ile; %18 gümrük vergisi ve buna ek olarak %20 ÖTV ödemeniz gerekmektedir. Yani 100₺’lik ürün için yaklaşık 42₺ vergi doğmaktadır. "

    Kaynak
  • 18-05-2019, 19:07:44
    #2
    Kötü günler geride kaldı.
  • 18-05-2019, 19:08:02
    #3
    Oranlar yüksek bu durum can sıkıcı inşallah düzelir.
  • 18-05-2019, 19:10:08
    #4
    Hakkım ülkede yolsuzluk yapanlara, paramızı yiyenlere büyük küçük kim varsa zehir zıkkım olsun. demek geliyor içimden, günün birinde yurt dışında bir şirket açarsam tabelasına bunu yazdıracağım.
  • 18-05-2019, 19:16:34
    #5
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü günler geride kaldı.
    Sırada daha kötü günler var.
  • 18-05-2019, 19:17:38
    #6
    webmaster_98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık daha kötü günler geliyor.
    Daha kötü günlerde geride kaldı
  • 18-05-2019, 19:20:27
    #7
    Anlaşılan siz A Haber izlemiyorsunuz
  • 18-05-2019, 19:21:00
    #8
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha kötü günlerde geride kaldı
    Daha kötü günler ne yazık ki yakın gelecekte.
  • 18-05-2019, 19:25:07
    #9
    Vergi ile ayakta duran bir ülkede normaldir. ÜRETİM LAZIM .