Durum hakkında çok yorum yapmayacağım ancak bu vergiler yüzünden boğulduğumu hissediyorum. Makul mebla vergi konulsa yine ok ancak bu oranlar..

" Önceden; AB ülkelerinin birinden ÖTV’ye tabi 100 liralık (15€) bir ürün sipariş verirseniz hiçbir vergi ödemez iken, Son düzenleme ile; %18 gümrük vergisi ve buna ek olarak %20 ÖTV ödemeniz gerekmektedir. Yani 100₺’lik ürün için yaklaşık 42₺ vergi doğmaktadır. "

Kaynak