• 16-05-2019, 22:58:48
    #37
    Yıl sonunda aldıkları ek ücretler oluyor, aylık ücret dışında.
  • 16-05-2019, 23:49:04
    #38
    Vereceğin vergi de içindedir
  • 16-05-2019, 23:57:40
    #39
    Hocam selamlar,
    bence bu olayın peşinden gidin ve tam olarak nereye ne kadar ödeyeceğinizi kalem kalem muhasebecinizden isteyin. Bizde bi muhasebeci vardı, ona ödediğim bütün paraları kullanmış, yemiş yutmuş. Ödememiz gereken bütün vergi borçlarını, bağkuru, ıvır-zıvırı yapılandırmış ve kadın kendisi taksit taksit ödeyecekmiş. Bizi o zamanlar çok uğraştırmıştı ve sağolsun sayesinde bazı konularla alakalı ciddi tecrübe edindik.
  • 17-05-2019, 09:16:02
    #40
    islamuner34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksine Muhasebeci sizden az bile alıyor asgari üçretin altında alması zaten bir suçtur bir muhasebeci adayı olarak söylüyorum bunu
    http://archive.ismmmo.org.tr/Mansetl...ifesi_2019.pdf burada üçret tarifeleri var. sirketinize uygun hangısı ıse tutara bakarsınız.
    yazmayayım dedim de muhasebeci adayı olarak ücrete nasıl üçret dersin aklım almıyor.Mevzuata bakarsan muhasebeci adayı olarak bu meslekte aç kalırsın.
  • 17-05-2019, 09:17:45
    #41
    Platin üye
    Yazıldımı bilmiyorum fakat, defter tasdik ücreti var her yıl, onunla ilgili bir ücret olabilir.
  • 17-05-2019, 09:37:44
    #42
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazmayayım dedim de muhasebeci adayı olarak ücrete nasıl ücret dersin aklım almıyor.Mevzuata bakarsan muhasebeci adayı olarak bu meslekte aç kalırsın.
    Klavyenin acizliği şimdi her şeyi bırakıp bana mı taktınız mevzuat neyse ona uyarım . Uymayanlarda kendileri bilir . Piyasada çok 50 TL ye bile defter tutan var. arkadaş soru sormuş bizde cevap vermişiz sen ona cevap vereceğine bana mı cevap veriyorsunuz hocam. Pes
  • 17-05-2019, 09:39:49
    #43
    FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar,
    bence bu olayın peşinden gidin ve tam olarak nereye ne kadar ödeyeceğinizi kalem kalem muhasebecinizden isteyin. Bizde bi muhasebeci vardı, ona ödediğim bütün paraları kullanmış, yemiş yutmuş. Ödememiz gereken bütün vergi borçlarını, bağkuru, ıvır-zıvırı yapılandırmış ve kadın kendisi taksit taksit ödeyecekmiş. Bizi o zamanlar çok uğraştırmıştı ve sağolsun sayesinde bazı konularla alakalı ciddi tecrübe edindik.
    ah abi ahh babamın 20 yıllık muhasebecisi de 3 magaza kapattırdı bu durumdan mütevellit adam kayıp belki 10 yıldır piyasadan sildirdi kendini.
  • 17-05-2019, 09:39:50
    #44
    islamuner34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klavyenin acizliği şimdi her şeyi bırakıp bana mı taktınız mevzuat neyse ona uyarım . Uymayanlarda kendileri bilir . Piyasada çok 50 TL ye bile defter tutan var. arkadaş soru sormuş bizde cevap vermişiz sen ona cevap vereceğine bana mı cevap veriyorsunuz hocam. Pes
    takıntılı adamım
    Takılmaktan ziyade 2 gün sonra resmi bir yazışmada bunu yaparsın diye tedirgin hissettim kendimi
  • 17-05-2019, 09:43:54
    #45
    defter tasdik parası yılda 1 kez alınır