Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takıntılı adamım
Takılmaktan ziyade 2 gün sonra resmi bir yazışmada bunu yaparsın diye tedirgin hissettim kendimi
Haklı olabilirsin bu konuda dilekçelerini iki kere gözden geçiriyorum bu yüzden Ama şu var ki piyasada haksız çok rekabet var. adam sırf mükellef toplamak için mevzuatın çok daha altında tutarla defter tutuyor, ve işleri yetişmediği zaman şirkete ceza yediriyor. Bu olayı çok fazla yaşadım gördüm 13 yıldır bu işin içindeyim Sırf 20 - 40 TL için 100 katı cezalar ödeniyor.