kurumlar vergisi ödemesi olmasın hocam o

sizin yerinize ödediyse eger
Muhtemelen. Ama insan söyler yani şu şu ödemeler var şunu ben ödüyorum diye.
Asgari ücret tarifesi altında ücret ödüyorsunuz bu aslında yasal değil. Ancak aylık ücret düşük görünsün diye içinden KDV yi çıkarıp , kalan ücreti de defter tasdik ücretine eklemek sureti ile avantajlı gibi gözükmeye çalışanlar oluyor. Pazarlama stratejisidir. Muhasebeye verdiğiniz ücret çöpe gitmez karşılığında ödemeniz gereken bir vergiden kurtulursunuz yani kendini mutlaka amorti eder.
Teşekkürler bilgi için. Yalnız şu anda hemen hemen herkes 100-150 tl bandında ödeme yapıyor. Daha yüksek de veren vardır da ortalama bu kadar.