Ben de aynı şoku yaşadım

3 yıl önce şahıs şirketi varken aylık 200 ödüyordum. Bir de tanıdıktı üstelik
Benim muhasebecim aynı zamanda mali müşavir yani bir çok görüşmemde avukattan daha çok yanımda oluyor, çıkıp geliyor. Günün her saati ben arayıp mali konularda destek alıp sorular soruyorum. Yine de insan düşünüyor işte