Konu
Muhasebeci fazla paramı istiyor acaba?
16-05-2019, 17:02:04
#22
globaltr
Selçuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben aylık 400 Tl ödüyorum muhasebeye. Burada ki fiyatları duyunca dedim beni mi kopartıyorlar 😁
Ben de aynı şoku yaşadım
3 yıl önce şahıs şirketi varken aylık 200 ödüyordum. Bir de tanıdıktı üstelik