Selçuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aylık 400 Tl ödüyorum muhasebeye. Burada ki fiyatları duyunca dedim beni mi kopartıyorlar 😁
Ben de aynı şoku yaşadım
3 yıl önce şahıs şirketi varken aylık 200 ödüyordum. Bir de tanıdıktı üstelik