Hocam selamlar,
bence bu olayın peşinden gidin ve tam olarak nereye ne kadar ödeyeceğinizi kalem kalem muhasebecinizden isteyin. Bizde bi muhasebeci vardı, ona ödediğim bütün paraları kullanmış, yemiş yutmuş. Ödememiz gereken bütün vergi borçlarını, bağkuru, ıvır-zıvırı yapılandırmış ve kadın kendisi taksit taksit ödeyecekmiş. Bizi o zamanlar çok uğraştırmıştı ve sağolsun sayesinde bazı konularla alakalı ciddi tecrübe edindik.
ah abi ahh babamın 20 yıllık muhasebecisi de 3 magaza kapattırdı bu durumdan mütevellit adam kayıp belki 10 yıldır piyasadan sildirdi kendini.