yazmayayım dedim de muhasebeci adayı olarak ücrete nasıl ücret dersin aklım almıyor.Mevzuata bakarsan muhasebeci adayı olarak bu meslekte aç kalırsın.
Klavyenin acizliği şimdi her şeyi bırakıp bana mı taktınız

mevzuat neyse ona uyarım . Uymayanlarda kendileri bilir . Piyasada çok 50 TL ye bile defter tutan var. arkadaş soru sormuş bizde cevap vermişiz sen ona cevap vereceğine bana mı cevap veriyorsunuz hocam. Pes