• 26-07-2008, 13:48:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ya kafayı yemek üzereyim. İnternet yüzünden nerdeyse sosyal hayattan kopma noktasına geldim. Sabah kalkıyorum yemek yiyorum vakit kaybetmeden pc başına geçiyorum. Sonra akşam 10'a kadar... Bazen geceleri de açıyorum. Annem bakkala gönderiyor, tamam anne diyorum 1 saat sonra gidiyorum (annem elinde oklava ile gelince mecbur kalıyorum) Gece yatarken aklımda sitelerim, acaba linkimi sildi mi? Bugün kaç hit, yarın kaç hit olacak? Neler yapabilirim gibi şeyler... Hiçbir yere gitmek istemiyorum. Çok yakın akrabamızın düğününe bile pederden korktuğum için gidiyorum zorla. Ve daha karmaşık şeyler... Psikoloğa gitmek istiyorum ama daha önce hiç gitmedim fiyatı felan nasıldır hiç bir bilgim yok? Sizce ne yapmalıyım? Biri beni bu dertten kurtarsın...
  • 26-07-2008, 13:53:43
    #2
    sizin psikoloğa ihtiyacınız yok çunki teşhisi koymuşunuz zor olanda bu zaten size sosyal aktiviteler öneririm bende zamanında bu sorunları yaşadım.

    Kendinize değişik uğraşlar bulun arkadaşlarında balığa gidebilir yada il dışına çıkabilirsin 1-2 günlüğüne.

    Dışarı çık çapkınlık yap hoşuna giden bir kıza ilanı aşk et maça git sinemaya git yada canın ne istiyorsa yap örnek gel kayseri ye misafirim ol ama sakın kendine kurallar koyma ben bilgisayarı açmıycam vss diye kurallar koyma sadece yapıcağın şeyleri zevk alarak yap
  • 26-07-2008, 13:55:35
    #3
    aynı sorun bende de var konuyu takip ediyorum. yaz tatilim bilgisayar başında gidecek
  • 26-07-2008, 13:56:02
    #4
    Arkadaşım sana kimse yardım edemez en fazla öneri verirler onlarda zaten senin düşünebileceğin şeyler olur kendinden başka kimse yardımcı olamaz sana bu internet olayı benim iki yıl okulumu yedi şimdi yaz okullarında çürüyorum hehe. Tek yapman gereken yapman gerekenleri yapmak (ne cümle oldu be) psikolog sana çevre bulamaz yada burdan birileri sana arkadaş ayarlayamaz yeni ortamlara girmeye çalış maddi durumun iyiyse bi kursa falan yazıl hem bişeyler öğrenirsin hem çevre edinirsin. Benim diyebileceklerim bunlar.
  • 26-07-2008, 13:58:27
    #5
    Evet evde gerçekten öyle bende öyleydim evdeyken. Tüm akraba,arkadaşlarım merak ediyorlardı acaba öldümü diye
    Ama artık kalkıyorum ofise ofisden eve gidiyorum. Ev ile ofis arası 45 dk. zaten buda bi hava değişimi oluyor
    Arada bi yürüyüş yapıyorum... Ara sıra şehir dışına çıkmakta cok güzel oluyor, açılıyor insan kesinlikle öneririm...
  • 26-07-2008, 13:58:47
    #6
    kurtulmak için kendine 1 haftalık program hazırla.
    Sabah 10 da otur 3 de kalk. sonra 19 da otur 24 de kalk.
    hafta sonları gelince sadece akşamları otur.
    planlı yaparsan birkaç gün sonra alışırsın
    mesela ben öyle yapıyorum artık iyice alışmışım işim olsada kalkıp gidiyorum.
  • 26-07-2008, 13:58:56
    #7
    Bende Aynı Şey var.İşim Olmadığı için Bilgisayara Başladım ve Şuan Baya sorun yaşıyorum.Ancak Yavaş Yavaş Bu Sorundan Kurtuluyorum.Her Akşam Boş olduğumda Dışarı Çıkıp 1 saat yürüyorum veya arabayla geziyorum.Gündüzde Çok oturduğumu farkettiğimde kalkıp uğraşacak bişeyler buluyorum.Sanada tavsiye edebilirim
  • 26-07-2008, 13:59:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben de o şekilde düşündüm ama... Yeni uğraşlar... Ama bunlarla da uğraşmak içimden gelmiyor; pcden ayrı kalmak korkusu... Köye mi gitsem?
  • 26-07-2008, 14:00:06
    #9
    bendede aynı şey var 3 hafta şehir dışına çıktım ordada tanıdığın pc den kalkmadım