Evet evde gerçekten öyle bende öyleydim evdeyken. Tüm akraba,arkadaşlarım merak ediyorlardı acaba öldümü diye

Ama artık kalkıyorum ofise ofisden eve gidiyorum. Ev ile ofis arası 45 dk. zaten buda bi hava değişimi oluyor
Arada bi yürüyüş yapıyorum... Ara sıra şehir dışına çıkmakta cok güzel oluyor, açılıyor insan kesinlikle öneririm...