Arkadaşım sana kimse yardım edemez en fazla öneri verirler onlarda zaten senin düşünebileceğin şeyler olur kendinden başka kimse yardımcı olamaz sana bu internet olayı benim iki yıl okulumu yedi

şimdi yaz okullarında çürüyorum hehe. Tek yapman gereken yapman gerekenleri yapmak (ne cümle oldu be) psikolog sana çevre bulamaz yada burdan birileri sana arkadaş ayarlayamaz yeni ortamlara girmeye çalış maddi durumun iyiyse bi kursa falan yazıl hem bişeyler öğrenirsin hem çevre edinirsin. Benim diyebileceklerim bunlar.