Bende Aynı Şey var.İşim Olmadığı için Bilgisayara Başladım ve Şuan Baya sorun yaşıyorum.Ancak Yavaş Yavaş Bu Sorundan Kurtuluyorum.Her Akşam Boş olduğumda Dışarı Çıkıp 1 saat yürüyorum veya arabayla geziyorum.Gündüzde Çok oturduğumu farkettiğimde kalkıp uğraşacak bişeyler buluyorum.Sanada tavsiye edebilirim