• 24-07-2008, 18:32:35
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OKS'de 223.896 Puan yaptım.. Bu puan ile girebileceğim Avrupa Yakasında konteyjan açık kalsa profiloya veya beyoglu A.T.L.'lerine girebilirmiyim ?
    Meslek anca gelir bence
  • 24-07-2008, 18:33:02
    #65
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OKS'de 223.896 Puan yaptım.. Bu puan ile girebileceğim Avrupa Yakasında konteyjan açık kalsa profiloya veya beyoglu A.T.L.'lerine girebilirmiyim ?
    bence buraya soracağına git dersanenin rehberliğine danış ya da okulunun.
    emin ol oralar çok daha iyi ve aydınlatıcı olur senin için.
  • 24-07-2008, 18:33:56
    #66
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meslek anca gelir bence
    A.T. Liselerindede tanıdık yokki birşeyler yapalım Neyse Allah Tüm oks'ye giren arkadaşlarıma hayırlı liseler nasip etsin

    İyi Forumlar..
  • 24-07-2008, 18:34:07
    #67
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OKS'de 223.896 Puan yaptım.. Bu puan ile girebileceğim Avrupa Yakasında konteyjan açık kalsa profiloya veya beyoglu A.T.L.'lerine girebilirmiyim ?
    bu puanla biryere anadolu olan giremezsin
    ama diploma notun 3,50 üzerinde ise bi düz meslek lisesine girebilirsin.
    olmadı düz lise
  • 24-07-2008, 20:13:41
    #68
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    coşturma değil, sorular kolay olduğu için netler 95 ile 100 arasına yığılmış resemen.
    kuzenim 91 net ile uşak fene giremedi
    tamamen haklısın.benim kardeşim de 93,5 netle mersin fene giremedi
  • 25-07-2008, 02:11:51
    #69
    eğer meslek lisesine gidecek olan varsa 9 sınıfta Matematik , Fizik , Kimya , Dil Anlatım bu dört dersin ortalaması 3.00'ı geçsin teknik liseye başvuru yapın.endüstri meslek lisesinde kalmayın.ben öyle yaptım.