MeyT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
OKS Yerleştirme Sonuçları AZ SONRA Açıklanıyor!
68
●3.000
- 24-07-2008, 18:32:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Meslek anca gelir bence
- 24-07-2008, 18:33:02bence buraya soracağına git dersanenin rehberliğine danış ya da okulunun.MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emin ol oralar çok daha iyi ve aydınlatıcı olur senin için. - 24-07-2008, 18:33:56A.T. Liselerindede tanıdık yokki birşeyler yapalımTheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse Allah Tüm oks'ye giren arkadaşlarıma hayırlı liseler nasip etsin 
İyi Forumlar.. - 24-07-2008, 18:34:07bu puanla biryere anadolu olan giremezsinMeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ama diploma notun 3,50 üzerinde ise bi düz meslek lisesine girebilirsin.
olmadı düz lise - 24-07-2008, 20:13:41tamamen haklısın.benim kardeşim de 93,5 netle mersin fene giremediRDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2008, 02:11:51eğer meslek lisesine gidecek olan varsa 9 sınıfta Matematik , Fizik , Kimya , Dil Anlatım bu dört dersin ortalaması 3.00'ı geçsin teknik liseye başvuru yapın.endüstri meslek lisesinde kalmayın.ben öyle yaptım.
Neyse Allah Tüm oks'ye giren arkadaşlarıma hayırlı liseler nasip etsin 
